nedeľa 5. februára 2017

Ahojte

- Chcela by som začať písať blog!- povzdychla som si pred pár hodinami.
- Tak začni! Čo ti v tom bráni?!- dostala som protiotázku.


Presne tak, jediný zádrheľ môžem byť len ja. Tisíc a milión dôvodov, prečo teraz nie, prečo až potom, prečo až inokedy, prečo až nabudúce. Hľadáme príčinu v prostredí a situácii, a v prvom rade, by sme si mali uvedomiť, že my sme bohovia našich životov. My sme tí všemocní, ovplyvňujúci, rozhodujúci, a keď niečo chceme, sme jediní, ktorí si to za seba môžu a sú schopní vybojovať. Tak som si sadla na zadok, oprášila svoje chabé HTML znalosti a za dve hodiny práve spisujem svoj prvý príspevok.

Čo som si z toho pre dnešný deň odniesla? Rozhodne nie "čo môžeš urobiť dnes, nechaj si na zajtra". Ale skôr to, že výhovorky si nájde každá osobnosť, ide o to, aby sme videli za tie výhovorky a urobili ten prvý krok, (ktorý je vždy najobtiažnejší)... Vitajte pri prvom článku:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára