pondelok 13. februára 2017

Letom svetom (2/2017)

Pondelkové dni si poďme spríjemniť niečím , napríklad z každého súdka troška, alebo teda predstavujem Letom svetom- malý mesačný prehľad vecí, ktoré ma zaujali/potešili/informovali, a snáď zaujmú aj niekoho z vás...

Filmy
zdroj: Google

La La Land: v rámci muzikálov som skončila u Hair a Pomády, a myslela som si, že žiadny iný ma už nepobaví (sorry, Mačky aj Ježis Kristus Superstar aj Hairspray aj High School Musical, ugh!). Film o láske, ktorá končí inak. Pobavilo, zahrialo ako cukrová vata, chémia medzi protagonistami bavila viac než dosť, a dobre, priznám sa, na konci vyšla aj slza, taká to bola príjemná romanťárna (a to sa vám k tomu priznáva neromantická duša!).
Seriály
Zdroj: Google

Girls: vo februári som opäť dostala chuť sa k nemu vrátiť. Momentálne som na druhej sérii, veľa vecí chápem už inak (pokúsila by som sa tvrdiť, že tie veci chápem zrelšie), ale niekedy mám takisto svoje "čojetoto?" momenty. Iné, neokukané, absurdné až surovo pravdivé. Aj také sú GIRLS.


Hudba
Predominant: Vtipná appka, ktorá podľa zvolenej farby určí, aké albumy by sa Vám mohli hodiť. U mňa to malo match, vyhodilo mi to moju obľúbenú kapelu, tak schválne, čo určí vám?

David Gilmour a jeho dievča v žltých šatách
Zdroj: Google

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára