nedeľa 12. februára 2017

Tá káva...

Nie som (úplný) kávový fajnšmeker, ale kávu si vychutnávam hlavne kvôli chuti (jej kofeínové účinky sú samozrejme ďalším plusom), dokonca (a teraz ma experti zabite!) si do kávy dávam aj MLIEKO! (a niekedy aj cukor)...Ale nie o tom som chcela...
Minule pri nedeľnom skrolovaní bloglovinu, na mňa vybehol jednoduchý recept. Ingrediencie som mala doma, tak prečo to neskúsiť...síce nie je to najdiétnejšia variácia, ale keď ste uzimení a túžite po teplom objatí, tak táto káva je práve to pravé orechové :)



Ingrediencie:

1 šálka kávy (mletej, tureckej, arabskej, rozpustnej, zrnkovej- podľa chuti a preferencií)
1 PL kokosového oleja
1 PL lyžica masla

Postup:

Kávu si pripravíme obvyklým spôsobom, prelejeme do vysokej nádoby. Pridáme kokosový olej a maslo, a tyčovým mixérom vyšľaháme do penista (cca 10-15 sekúnd). Prelejeme do šálky či pohára a vychutnávame...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára